♥♥♥♥عسل من ♀ آرتمیس ♥♥♥♥

بدون عنوان

1390/11/20 18:20
نویسنده : تینا
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخشید که اینقدر دیر آپ میشم ....................................

آخه دکتر بهم استراحت مطلق داده چون وزن گلم بالا س چشم

مامانش هم شبیه پو شده !

هی به این متین گفتم : این قدر نده من بخورم

آخرش هم وزن آرتمیس رفت بالا .

[]==[]

اتاقش رو صورتی کردیم و یه ست خوجل صورتی براش خریدیم 

دخمل گلم زود تر بیا که مامانی و بابایی منتظرتن  قلب

پ ن : در ضمن مامانی هم دیگه اینقدر سنگین شده نمی تونه راه بره !  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان الینا
22 بهمن 90 1:54
سلام عزیزم با این هوا که وضعیت خوبی نداره اگه مسافرت واجبی نیست نری بهره چون چاله های هوایی خطرناکن البته من خودم تو 28 هفته سفر هوای داشتم مشکلی نبود 3.5 ساعت تا جده اما برگشتن هوا خوب نبود تکون زیاد خوردیم



مرســ ی عزیزم . مادر متین نذاشت بریم . گفت : دختر ِ
حامله رو کجا می خوای ببریـ ؟؟؟؟