♥♥♥♥عسل من ♀ آرتمیس ♥♥♥♥

بدون عنوان

1390/9/16 20:58
نویسنده : تینا
439 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت بود نیومده بودم چون درگیر کار بودم ، ببخشید .

وای خدا دارم از خوشحالی میمیرم ! ماه پیش رفتم وسونوگرافی ، اینقدر می ترسیدم که دختر نباشه خنثی

شب قبلش خوابم نمی برد که با حرفای آرامش بخش متین بالاخره خوابیدم . بیچاره رو هم زابه راه کردم . s

فردا صبح شد و رفتیم سونوگرافی ، و خانوم دکتر با خوش حالی بهم گفت : خوش به حالت ! یه دختر

مامانی توی راه داری !

توی اون لحظه انقدر خوشحال شدم که گریه کردم . بعدش هم با متین شام رفتیم بیرون . بعد شیرینی

گرفتیم و رفتیم خونه ی مامان بزرگ و بابا بزرگای آرتمیس ( مامان و باباهای من و متین ) و اون ها خوش حال

شدن  که نوه ی دومشون دختر ه > البته خواهر من ( توان ) یه پسر مامانی به اسم فرود رو 7 ماه حامله

اس . دو تا نی نی با هم ! خیلی باحال میشه !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

atefeh
30 آذر 90 16:47
:8ک*
نسرین و علی
8 دی 90 22:45
سلام عزیزم خوبی؟به وب منم سر بزنین خوشحال میشم
مامان بیتا
28 دی 90 15:24
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت