♥♥♥♥عسل من ♀ آرتمیس ♥♥♥♥

کادوی تولد امسال من !

1390/7/13 21:14
نویسنده : تینا
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

من برای اولین باره که آپ می کنم ! لبخند

امسال خدا بهترین کادوی تولد رو به من داد ......

درست یه هفته مونده به تولدم ، خدا آرتمیس رو به من هدیه کرد خجالت

من و متین هنوز نیومده دوسش داریم و بی صبرانه منتظر حضورش هستیم . از بچه گی دوست داشتم اسم

دخترم رو بذارم آرتمیس

پس کی فرشته کوچولو ام رو می بینم ؟ انگار ٧٠ سال مونده

 

دوست دارم لباسای صورتی تنش کنم و نازش کنم و هی قربون صدقه اش برم

ببرمش حموم و دخترم سر تا پام رو خیس کنه و بگه : مامی من خیست کردم !!!

براش داستان بخونم تا لالا کنه .

مامان های عزیز که یه کوچولو تجربه دارین به من کمک کنین ممنون میشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ماماني هديه
19 مهر 90 10:25
سلام عزيزم ايشالا به سلامتي فارغ بشي